Kilkaset kontaktów dzięki 6.5.2

Dobiegł końca realizowany w naszej firmie dwuletni projekt "Ponar Wadowice na rynkach międzynarodowych -  wsparcie eksportu”.  W ramach działania 6.5.2 Branżowego Programu Promocji Maszyn i Urządzeń Górniczych pozyskaliśmy ponad 430 tysięcy złotych dofinansowania z unijnych pieniędzy Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Co zyskaliśmy dzięki temu wsparciu?

Mogliśmy prezentować nasze produkty oraz szukać nowych Klientów i rynków zbytu w wielu zakątkach świata. Uczestniczyliśmy w targach i misjach w Indiach, Argentynie, Rosji, Chinach, Chile, Kazachstanie, Wietnamie i Polsce. Dzięki projektowi nawiązaliśmy kilkaset kontaktów z partnerami zagranicznymi. Przygotowane zostały certyfikacje naszych produktów na rynki zagraniczne. Wykonaliśmy wiele materiałów informacyjnych, broszur, folderów w wydaniach obcojęzycznych, zrealizowaliśmy wspólnie film reklamowy.

Elżbieta Rajda zastępca dyrektora ds. eksportu rynków wschodnich tak ocenia nasz udział w projekcie:

Czasy, gdy można było wszystko sprzedać ''od ręki'' dawno minęły. Takie programy jak ''Promocja Maszyn i Urządzeń Górniczych'', gdzie wiodącym przekazem jest polska jakość, tradycja i nowe technologie, bardzo pomagają firmom w promocji i nawiązywaniu kontaktów na rynkach międzynarodowych

Robert Szczepaniak zastępca dyrektora ds. eksportu rynków zachodnich dodaje: 

Mimo postępującej globalizacji  nadal mamy do czynienia z różnicami między poszczególnymi krajami w zakresie  systemów handlowych, społecznych, kulturowych i prawnych. Dlatego uczestnictwo w tego typu projektach oprócz promocji naszych wyrobów i spotkań z potencjalnymi partnerami handlowymi, to  nieodzowna okazja do poznania zwyczajów i reguł panujących w różnych zakątkach świata. Bazując na naszych doświadczeniach, targi to najefektywniejsza forma promocji naszej oferty produktowej, czego dowodem są odbyte liczne rozmowy handlowe oraz pozyskane kontakty biznesowe.

Projekt napisały i koordynowały Iwona Semeniuk i Aleksandra Cieślik.

 

 



Zobacz także